wednesday

Hejsan! Idag så gissa vad!? Jag har varit i skolan, som nästan alla andra dagar. vad hände då...vi började med idrott. Jag vet inte varför, men vi hade vikarie. Seriöst jag vet inte ens vad hon hette, jag tror inte hon sa det någon gång heller :s Skum människa! Efter idrotten hade vi engelska, SO och sen lunch. Vi fick någon fisk och jag är så smart och käkar macka först så sen är maten kall -.-' På eftermiddagen hade vi matte, och då hade vi samma vikarie. Och sist på dagen bild, jag är sämst på det men enligt min bildlärare så kommer jag bli bättre...så man får väl hoppas på det bästa! Efter skolan var jag med johanna, nina och ii. Och ja, jag vet jag är tjatig haha :) Men ha det super, vi hörs /sofia

på matten

så jävla het man kan vara

johanna, ii och nina

riktigt het bild på mig, inte

imorgon hoppas hoppas 1000 gånger, men någon gång så måste ju...

Kommentarer
Postat av: johanna

:)<33 Hoppas hoppas!!! :D<3

2009-10-01 @ 07:33:09
URL: http://joohannace.blogg.se/
Postat av: johanna

Haha, vilken nörd jag är! :P<3 hoppas hoppas!<3

2009-10-01 @ 07:34:45
URL: http://joohannace.blogg.se/
Postat av: chiccolina

menyhamburgare :D:D:D:D:D hoppas för din skull <3<3

2009-10-01 @ 07:39:41
Postat av: sofia :)

Det är därför du ska äta fisken :P :D

2009-10-01 @ 17:21:03
Postat av: sofia

HAHHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAA sofia seriöst vilken humor, jag fatta inte först, men hahhhahaa man blir ju smart av fisk xD

2009-10-01 @ 17:52:19
URL: http://ssssofiassss.blogg.se/

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0