torsdag/fredag

Hejsan ska skriva om torsdag och fredag(idag) alltså :)

Torsdag: Vi hade, SO, idrott, lunch, matte(prov), engelska och svenska. Började 9:40 och slutade fyra! Efter skolan var jag med Moa, vi målade naglarna, så nu är mina rosa och hennes röda! Intresseklubben antecknar xD

Fredag: Idrottsdag på ip. Jag tyckte vi cyklade hemifrån tidigt 07:50 men det var fler från våran skola som cykla då!;) och vi skulle vara där 08:20 men jag hade typ värsta problem med att låsa fast min cykel. Vi hade typ först kast med nån boll, sen stötte vi kula och efter det längdhopp, jag tror jag hoppa 3,10 eller hur man skriver. Sen var det kö till höjdhoppet så våran klass och åttorna fick sitta på läktaren och vänta- Jag ringde Elise, 2 gånger och nu har jag typ 2 kr på mobilen så jag kan inte ringa nån -,- Sen när åttorna hade hoppat så gick vi dit och då ville en kille i åttan att ii skulle slå han, hahah... Jag lyckades faktiskt hoppa 1,10 på höjdhoppet, känner mig stolt :p Alla trängde sig hela tiden jag blev skit sur liksom alla kan ta sig! Sen hade vi 60 meter haha alla börja springa på klara färdiga gå, utom jag. Verkligen skit seg :o Sen va sanna sjuk också, och elise på prao och petra hann jag inte träffa så dan var inte en av dom bättre, okej den sög rätt mycket för jag är rättså sur nu också. Men aja ha det bra /sofia


Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0