tisdag

Hejsan, nu äre onsdag men jag skrev inte igår kväll så jag ska skriva om tisdagen nu. Vi tog bussen typ kvart tio till stan, jag gick och köpte ett linne (bild kommer sen) och johanna köpte en ny remsa för hennes tog slut. Efter det gick vi till donken och käka. Och sen gick vi till badhuset. Mina puma shorts typ gjorde så jag tappa farten i rutschkanan haha så ii kom och åkte rätt på mig så vi fick skäll av en badvakt -.-' Jag bara : men jag fastna ju :o Han bara : jag har hört alla sorters ursäkter. Sen så blev jag trött på att fastna i rutschkanan, så jag tog av mig shortsen :D Vi sluta bada typ kvart över två sen typ basta vi och duscha i tre kvart och sen tog jag och johanna tre bussen från centralen. Och när jag kom hem så åt jag och sen gick jag till ridningen. Det va allt från mig /sofia

Kommentarer
Postat av: johanna

Bästa dagen ju! :D:D<3

2009-09-17 @ 08:24:56
URL: http://joohannace.blogg.se/

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0