ridning

Hejsan, här sitter jag nyduschad! Kom hem från ridningen för typ en halv timme sen. Vi hade dressyr på ridningen. Jag är ju inte precis skitbra på det, och jag hade Joris idag, han va jätteseg och jag hade inge spö. Så jag kommer typ ha träningsvärk imorgon, väldigt roligt att se fram emot! I skolan så aa, allt va väl nästan som vanligt, nina drog hem efter svenska, hon hade ont i huvudet och vi fick sluta 20 min tidigare på elevensval för läraren skulle på möte. Men nu ska jag se på idol och sen andra avenyn som äntligen har säsongstart idag, yes! /sofia

Kommentarer
Postat av: elin

yeah gillar du oxå andra avenyn!!!!! typ den ända jag känner som gör det xD <3333

2009-09-09 @ 07:07:38

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0