onsdag morgon

Hejsan nu sitter jag här igen. Blev inge blogga igår så ska skriva om tisdagen nu! Vi hade svenska, garbriel är så seg, sen spanska, efter det hade vi NO gabriel var seg då med! Kolla bara :
Gabriel: Jennifer vad ska man göra?
Johanna: Jag heter inte Jennifer!
Gabriel: Heter inte ni Jennifer och Felicia?
Johanna och Sofia: NEJ det gör vi inte är du seg?
Sen satt Johanna med skyddsglas ögon för vi skulle hålla på med kol och syre eller nåt!
Gabriel: Du ser smart ut i dom där
Johanna: öhh ?
Sofia: Och du ser trög ut i dina!
Johanna: HAHHAHAHHAHAHHAHHA
Just det, på spanskan kolla vi på nån jävla skit knasig film, den kan ju inte va seriös, det måste ju va en parodi :s Johanna satt och garva hela filmen typ, knashumor hon har :p Efter det lunch, sen hade vi slöjd, jag är nästan klar :D Och på elevensval engelska så va vi i datasalen och gjorde glosbok sak på datan eller vad det heter :p På eftermiddagen/kvällen sen var det ridning. Vi hade bomarbete och jag hade Dunder. Han är rätt seg, men jag tyckte att jag fick lite fart på han ;) Jag är bääääst haha egobarn!!! Min tå gjorde skit ont när jag kom hem, men nu så känns det inte längre. Jag kolla på idol igår också, om någon undrar O.o Seriöst mina inlägg blir typ mobbatudda. Okej över till idag då, det har inte hänt något, men mitt hår ser ut som en risbuske, och vi har idrott första lektionen :p Öhh, det är ingen kör för anna är sjuk, så efter skolan blir det, johanna nina och ii :D Men nu kommer nog nina snart så ska dra, hejdå(L)




Haha från kemin, vi är fan bäst!!:D

Hoppas hoppas hoppas!!!

Kommentarer
Postat av: Emma ❤

Haha, Den där filmen var ju jättekul! xD

2009-09-30 @ 18:58:54
URL: http://emmiseeen.blogg.se/
Postat av: johanna

Haha, vi är bäst!! :D<3 och gabriel är seg!!! :@

2009-10-01 @ 07:30:47
URL: http://joohannace.blogg.se/
Postat av: sofia

gabriel är inte bara seg, han är mer än allmänt trög :o

2009-10-01 @ 17:53:30
URL: http://ssssofiassss.blogg.se/

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0