måndag/tisdag

Hejsan det är tisdagmorgon och här sitter jag haha. Iaf igår i skolan så hade vi SO, spanska och sista lektionen va NO. Jag skulle ta bussen 13:46 till Jonna. Och vi slutade 13:40. Men när klockan var 13:39 började vi plocka ihop och sånt, men alla började snacka och Patricia och Björn undrade vad gurka hette på engelska och aa så hon släppte oss 13:44 -.-' så det va bara : bye bye bussen -.-' Jag tog nästa som gick 14:01. Men whatever när jag kom till mitt skåp så har nån jävel spottat på det, alltså fyfan va äckligt och dennis har skåpet över mig så jag bara : DENNIS!!! Men han visste inte vem det va och gissa vem som fick torka upp!? Jo jag, jävla äckliga människa säger jag bara! Det kanske va daniel eller christian för dom stod vid mitt skåp när jag kom, men vad fan har jag gjort dom!? Så jag va verkligen förbannad när jag gick till bussen. Men jaja, jag kom till jonna iaf så det löste sig ju :) Och  vad gjorde vi...typ snacka, laga pannkakor, haha det gick skit bra NOT!! Också fick vi passa hennes lillebror Douglas eller hur det stavas. Han är jättesöt :D Och nyss så upptäckte jag att min pinsett är borta alltså ååå vem har tagit den!?, eller har jag tappat den -.-' Men nu kom nina så nu ska vi nog dra snart, ha det bra, här är bilderna från igår ♥




kolla va söt han är :)

Kommentarer
Postat av: ELiN

haha va söööt!



2009-09-22 @ 17:40:06

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0