hår problem

Jag har svårt för att bestämma mig, ibland gillar jag min hårfärg och ibland så hatar jag färgen. Ibland vill jag ha ljusare, och sen helt plötsligt vill jag ha mörkare. Men jag tror ändå att jag vill ha mörkare, iaf just nu ;) Men då är frågan : hur mörkt ? Ska det vara brunare eller mer åt det svarta hållet, inte svart iaf men mörkt. Jag vet inte det är svårt och mitt hår är typ solblekt nu också efter sommaren. Jag blir galen, hur svårt kan det va ?

Bild 1. Januari har inte tonat eller nåt
Bidl 2. Mars, dagen innan jag tona
Bild 3. Mars tonat, älskar färgen, hela håret är i samma färg, men ingen såg någon skillnad! Något åt det håller skulle jag kunna tänka mig :)
Bild 4. I april när jag tona, det blev skit dåligt, kolla färgen, helt ojämt, luggen eller vad man säger blev svart
Bild 5. Igår efter jag duschat haha, lite väl mörkt, men ändå fint :)
Bild 6. Fyfan jag spyr, bilden är tagen för några minuter sen och kolla bara, gröngrått :S Absolut inte snyggt, nått måste göras och det är fort ;o


Kommentarer
Postat av: ELin

du har fin färg! <3 jag tycker bild 2 va finast ;)

2009-09-25 @ 15:14:38
Postat av: sofia

tack :) <3

2009-09-26 @ 10:04:13
URL: http://ssssofiassss.blogg.se/

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0