fredag

Hejsan, nu är det fredag...igen! Vi började med svenska och mitt i lektionen så var det brandövning, så det va bara att gå ut. Bla bla bla, sen hade vi matte. Vi skulle egentligen ha matteprov nästa fredag, men eftersom att vi har idrottsdag då så ska vi ha det på torsdag istället. Och sist på dagen hade vi NO. Efter skolan så var jag med ii, hennes mobil, som hon fick igår kunde inte ta emot sms så vi åkte ner på stan och fixade det. Så nu funkar den. Och eftersom jag har beställt ett nytt simkort så har dom inaktiverat mitt gamla så nu har jag ett tillfälligt nummer som jag ska ha kanske en vecka eller hur lång tid det nu tar tills jag får mitt nya -.- Men nu ska jag kolla bloggar, ha det bra /sofia

Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0