första inlägget

Hejsan, idag så har vi haft idrott...tror jag eller va det igår!? Nej det va nog idag tror jag. Det går så jävla fort! Vi körde fotboll och jag gjorde inte ett piss. Skit trist! Sen hade vi engelska och sen SO. Jag hade en tröja på mig idag där det stod "SO WHAT?" min SO-lärare kalla den för SO tröja, fett pinsamt. Efter det va det lunch, alla ettor fick pannkakorna som va över från igår eller förrgår kanske det va och niorna va skit sura för dom skulle gå till fyra och ettorna som går på fritids får mellanmål. Sen fanns det typ mjuka bröd och vissa tog tre så jag fick inge. En tjej blev skitsur så hon tog ett bröd från en killes tallrik, intressant YES YES!! Efter lunch så hade vi matte och bild. Vi hade vikarie på bilden och hon visste inte när vi sluta, så hon släppte oss halv tre fast vi slutade tio i. Efter skolan va jag med ii, vi satt mest vid datan och snackade. Och på kvällen va jag med Nina /sofia

HAHAHAHHAHAHAAHA SO TRÖJA!?
vad får folk allt ifrån :p


Kommentarer
Postat av: sanna

wiiiiiiiiie ny blogg för sofia :D<3333

2009-09-02 @ 21:06:01
URL: http://korhonens.blogg.se/

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0