biologi *suck*

Hejsan, idag börja vi tjugo i tio, med SO, Jocke babla hela lektionen så vi slapp anstränga oss haha ;) Efter det idrott, brännboll idag också, men idag var det lite roligare. Efter det lunch haha chiccolina :p Och på lunch rasten gick vi till centrum, hitta tio kr och köpte godis. Sen så är kl helt plötsligt 12:39 och vi har matte 12:40 så vi kutar upp, men vi fick nog ingen frånvaro, hoppas jag! Men vi hade vikarie, samma som på idrotten. Och på engelskan som är efter matten hade vi också vikarie. Björn fråga hur gammal hon var, men det ville hon inte svara på :p Och sista lektionen svenska, jag tycker cissi borde ha läst mer för oss idag. Men vi fick gå hem tio min tidigare :) Jag borde nog egentligen plugga biologi, men jag orkar inte! Vi har prov imorgon, men jag är färdig med frågorna, nu ska jag bara läsa igenom allt också, det är 29 sidor tror jag, så jag gör det sen, men först vill jag kolla på idol som börjar om bara några minuter så ha det bra /sofia

Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0