tråk söndag

Hejsan idag har jag haft tråkigt. Det har inte hänt någonting -.-' Eller jo, jag har ställt om mina klockor, lyssnat på musik och varit på ica maxi, det är verkligen tråkigt där, och segt, för mina föräldrar är skit sega på att handla, det tar verkligen ååååårrrr :o Seriöst går vi in när dom öppnar går vi ut när dom stänger, okej jag bara skojade, inte riktigt så segt :p Men nära på!! Sen har jag varit på kappahl och sko punkten också, men dom är också tråkiga. Min lillasyrra prövade typ alla svarta byxor hon kunde hitta. Så vi va på kappahl ett tag -.-' Nina ringde mig precis :D Men just det det är söndag, det går ju fan top model om en kvart ungefär :D Jippi min kväll är räddad :D Sen går det ju ensam mamma söker också, så det blir sitta framför tvn i några timmar nu! Ha det bra /sofia

Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0