torsdag

Hej alla bloggläsare, tack för komentarerna, man blir verkligen jätteglad :D 
IDAG KOM SKOLKATALOGEN *DAMPGLAD* På gruppbilden är jag ju inte speciellt snygg haha jag ser ut som en ihoptryckt anka eller nåt -.-' Och nu får hela skolan se det, så grymt pinsamt! Men jag tröstar mig med att andra blundar och gör miner mohahha :D Så jag kanske inte ser värst ut, haha jag och mitt ego! Ni får ursäkta :p I skolan då, först på morgonen hade jag och mamma möte med min handledare, det tog typ 5 min. Så sen fick jag gå tillbaka till klassen och ha livskunskap, dom hade inte ens börjat. Vi körde hetastolen, då säger dom olika saker och om man håller med byter man plats. Sen körde vi viskleken också, för att visa hur ett rykte ändrar sig. Bättre än att ha lektion men ändå tråkigt. Efter det hade vi SO, och jag var bäst. Jocke har sagt att man ska räcka upp handen och sånt så det gjorde jag så jag känner mig grymt duktig. Men det är så att vi får skriva på tavlan hur vi har skött oss under SO lektionen och om man ska kunna skriva sitt namn under "fantastiskt bra" eller "mycket bra" så måste man räcka upp handen, inte sitta och snacka, lyssna och ta in saker, för annars flyttar jocke ens namn till "bra", "ok", "dåligt" osv...haha konstig sak egentligen :p Efter det idrott, vi hade vikarie idag med, och hon sa inte heller vad hon hette ;s Vi körde spökboll och jag tror vi vann. Sen hade vi lunch! Jag käka maten innan mackan idag, (jag blev nog smart av fisken igår). Efter lunchen skulle vi ha matte, men då dök inte vikarien upp, så vi fick håltimme. Och efter det hade vi engelska. Men engelska läraren va på möte eller nåt, så vi hade Marika och vi gjorde lite uppgifter, sen fick vi gå, så vi hade bara en halvtimmes lektion i engelska istället för en timme. Och sen så hade vi svenska, men svenska läraren redde ut en konflikt, så hon va 20 min försenad, men Marika va där och tog hennes plats tills hon kom. Vi ska tydligen göra någon teater i svenskan och min grupp är så oseriös och okoncentrerad så det finns inte -.-' Så det kommer nog gå skit bra! Vi slutade fyra, som vi brukar på torsdagar och gud va mycket jag skrev (a) /sofia


Kommentarer
Postat av: Elin

du blev fin ! jag lovar ! men jag ..OMG! seriöst kolla inte på mig, okej!? kram på dig! <3

2009-10-01 @ 18:15:56
Postat av: sofia :) / soff

haha elin nu kommer hon de ju! :P töönt!

smart har du väll alltid varit! :D men kanske inte igår -.-'!

2009-10-01 @ 20:57:29
Postat av: sofia

hahha :p

2009-10-02 @ 12:27:48
URL: http://ssssofiassss.blogg.se/

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0