torsdag

Hejsan! Idag så började vi med handledar timme eller vad man ska kalla det. Just nu har vi samarbetsövningar i ledning av skolsyster eller vad man ska kalla det, i gropen! Först skulle typ en blunda och den andra gå bakom och styra en, också ska man lita på den bakom. Sen så vare nåt papper också men nicklas typ gjorde fel...ni fattar inte eller hur?:p Haha ;) Sen hade vi SO jag satt och garva idag också, haha åt familjen flinta eller nåt! Efter det hade vi idrott, jag gjorde ingenting då typ bara snacka (a) Till lunch var det lasagne. Efter det hade vi matte, vi håller på med ekvationer, det kanske jag sa igår? Efter det hade vi engelska, då va det prov! Jag va klar på typ 5 min och svenskan va inställd för våran lärare i bortrest. Så istället för att sluta kl fyra som vi brukar på torsdagar fick vi sluta tio över två :D Då drog jag, ii, nina och johanna hem till mig och kollade på The Perfect Man. Jag fick typ dampryck mitt i filmen och va typ helt uppspelt hela tiden. På vägen hem, seriöst jag gick och sjöng -.-' Sen så drog nina och johanna, men ii va kvar :) Så vi satt och snacka. Och nu på kvällen har jag och johanna varit ute och gått. Jag lovar, snart har jag snackat sönder henne. Jag är verkligen bra på att prata. Good or not?:p Men iaf, ha det bra /sofia

Kommentarer
Postat av: johanna

Fred Flinta! :D:D<33

2009-10-23 @ 07:37:47
URL: http://joohannace.blogg.se/

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0