söndag

Hej alla glada! Idag så har jag varit med johanna, först gick vi, sen gick vi till fotbollsplanen och bara sa hej till Nina, för hennes lag hade match, men hon spelade inte för hon har problem med sin tå. Sen så kolla vi på Wild Child hemma hos mig. Jag har inte sett den tidigare, bara lite i början hos Jonna. Men den va faktiskt rätt bra! Sen när Johanna hade gått hem så gick jag och pappa ut och plocka äpplen. Det var faktiskt jättemånga i år. Och några var riktigt stora. Sen gick vi in och pappa flyttade på båda mina speglar, så nu slipper jag stå i sängen och ta dagens outfit bilder haha. Det blev bra och jag är nöjd. Men det värsta är ju att det blir massa hål överallt när man flyttar på saker. Så jag vill köpa en affisch eller nåt, kanske en tavla. Vi får se! Just nu sitter jag och lyssnar på något med Miley Cyrus och väntar på att maten ska bli klar. Ikväll blir det tv, först top model och sen ensam mamma söker. Men ni får ha det bra /sofia

Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0