onsdag

Hejsan! Onsdag idag som dom flesta nog har fattat, I hope :p Vi hade idrott, engelska, SO, lunch & bild istället för matte för våran mattelärare är typ sjuk. Vi ritade självportätt och jag är verkligen sämst haha. Jag satt typ och glodde på mig själv i spegeln hela lektionen hela tiden. Seriöst man såg sig typ skitkonstigt, för det va skum vinkel. På eftermiddagen hände ingenting. Men nu på kvällen så gick jag och johanna promenad. Dirket när jag kom och mötte henne så började jag snacka, typ oavbrutet i 5 minuter. Stackars johanna som måste lyssna på allt mitt babbel för jag kan verkligen prata, fråga ii, hon vet ;) Men johanna babbla mycket hon med, men jag sa nog mest (a) Öhh, vet inte vad jag ska skriva...ska kolla på bonde söker fru, det börjar om några minuter typ haha vilken nörd jag är, men jag är stolt :) Ha det bra så hörs vi /sofia

Kommentarer
Postat av: johanna

Haha, det var skönt att prata av sej! :D:D<3

2009-10-07 @ 20:22:17
URL: http://joohannace.blogg.se/

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0