onsdag

Hejsan! Vi började med idrott idag, vi körde först idioten och sen spökboll. Men det funkade inte när vi körde spökboll, för när vissa blev träffade så sket dom i det och fortsatte som om inget hade hänt. Så jag typ tröttna och ville dra. Men vem vill riskera att få kvarsittning!? Inte jag iaf :p Så jag stannade kvar. Sen hade vi engelska, då gick vi igenom glosor och sånt, för vi ska ha prov imorgon. Sen hade vi SO, jag fick typ värsta garvattacken. För det va typ något om att neandermänniskorna(tror dom hette så) kunde inte prata, dom hade problem med att utala vokaler typ. Men sen om dom nu hade lärt sig prata så skulle vi skriva 5-6 st meningar som dom skulle ha användning för.
Johanna: Okej men jag skriver "jag måste gå på toaletten"
Sofia: HAHAHHAHAHAHHA
Johanna: Men vad tänkte jag på, det fanns ju ingen toalett då!
Sofia: HAHHAHAHHAHAHA
Johanna: Nu skriver jag
"jag mår inte bra"
Sofia: HAHHAHAHHAHA som att det är nödvändigt att säga :p
Seriöst snacka om sämst humor, eller så är jag bara lättroad ^^
Sen var det lunch, ris och något orange. Jag käka macka och ris...if someone cares O.o Efter det hade vi matte och då jobbade jag på jättebra (y) Vi jobbar med ekvationer, det är tråkigt och rätt svårt. Och det kommer bara bli ännu svårare -.-' Min mattelärare vet inte ens vad jag heter, men hon vet vad alla andra i min klass heter -.-' Sen så slutade vi efter matten för vi har bara bild varannan vecka! Och nu sitter jag här, ska inte gå på kören idag för alla andra va upptagna och jag vill inte va där själv och va mobbad! Så ska plugga engelska istället, men det blir sen (a) Ha det bra /sofia


Kommentarer
Postat av: johanna

:D<3

2009-10-21 @ 20:31:49
URL: http://joohannace.blogg.se/

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0