ojojoj förlåt

Hejsan nu är jag tillbaka! Det är ju lov och då orkar man ju inte sitta vid datan hela tiden ;) Så vad har hänt? Jag tror att jag senast skrev i tisdags efter jag och rebecca varit i stockholm. Men efter det så har jag bara varit med kompisar, varit social och glad :D Iaf tänkt skriva några rader om varje dag :)

Onsdag: Jag var med ii och disa. Vi lagade mackaroner (y), gick till centrum, pratade, satt vid datan :) Sen på eftermiddagen var det kör. Jag och elise ritade värsta snygga teckningen (H):D Haha ja ni ser ju på bilden under, blivande konstnärer ;) KOLLA ELISES NAGEL :D Lösnaglar jag ska knäcka en :p


Torsdag: Jag var med Moa, vi snackade, satt vid datan och kollade på film Get Smart den va väl sådär.


Fredag: På förmiddagen så åkte jag med familjen till heron och käkade+bowlade. Jag och pappa fick båda 89 poäng så det blev oavgjort eller aa jag körde med kanter och han utan så han vann väl teckniskt sett :p Sen köpte vi ett nytt täcke till mig på Hemtex och sen så gick vi till mio, efter det åkte vi till en annan möbelaffär och sen en möbelaffär till -.-' Efter det åkte vi hem och då kom moa och vi fikade. Sen på kvällen sov jag hos henne. Vi skulle kollat på skräckfilm men moa vågade inte så vi kollade på sämsta filmen på SVT istället -.-' Vi va väl typ uppe till två, moa chattade med massa folk!

Lördag: Vi gick upp typ tjugo i elva, käka frukost sen drog jag hem och duscha, sminka mig sen sprang jag med blöt hår till bussen hehe.. Men det är ju ändå halloween ;) Tog bussen 12:16 till Jonna. Efter en halvtimme ungefär framme. Sen gick jag till henne. Vi kollade lite på ronny och ragge haha men dom är så sega så vi sket i det och gick ner till centrum och fikade istället. Sen köpte vi klubbor och satte oss och snacka på nån bänk. Efter ett tag gick vi till tåget för jonna skulle iväg och jag skulle hem. Vi lekte på dom där sakerna där man har vagnen, i trappan alltså, haha det är så jävla kul haha men jonna är feg -.-' Sen kom mitt tåg och jag drog hem. Sen när jag kom hem käkade jag bullar för jag hade inte ätit någon lunch (a) Efter det gick jag, familjen och mormor till kyrkogården och tände två ljus på morfarsgrav. Sen gick vi till min pappas syrrasgrav också. Sen gick vi hem och nu sitter jag här!:) Det är fan lördag kväll och här sitter jag och har tråkigt, ska käka snart och sen ska jag kolla på film eller nåt! Aja ha det bäst nu alla söta /sofia


kyrkogården

Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0