braig torsdag

Hejsan torsdag är det idag, fast det har nog alla fattar redan. Okej vad har hänt? Jo det blev som jag trodde, fast det var inte så farligt, iaf inte för mig. Först hade vi SO prov, det gick nog rättså bra tror jag. Efter det idrott. När det va slut, jag bara: var fan är mina skor? Och gissa vad!?xD Dom står i trappan, jag hade glömt dom där. Snacka om klantig haha :) Sen hade vi lunch fick köttfärslimpa. Sen matte jag jobbade faktiskt rättså bra. Efter det engelska. Vi fick sitta i korridoren och plugga till provet nästa vecka. Folk är fega! Och sist hade vi svenska. Vi ska typ göra en teater och sen visa upp den för klassen och jag har skrivit vårat manus haha skit bra, alla kommer hata mig sen när vi ska visa den. Jaha jag borde nog plugga NO för vi har prov imorgon men jag känner bara: äsch jag gör det sen! Så jag blir nog kvar vid datan ett tag till. Ha det så jättebra nu /sofia

bild från idrotten som ni kanske fattar :p

Kommentarer
Postat av: sanna

haha undra varför din torsdag var så bra ;p<33

2009-10-15 @ 20:35:39
URL: http://korhonens.blogg.se/

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0