måndag

Hejsan jag börjar gilla måndagar. Man kommer tillbaka från helgen och får träffa alla igen! Vi börjar kvart över nio, det gillar jag :D Sen har vi SO, spanska, lunch och NO. Sen slutar vi. Eller aa halv klassen slutar, andra halvan har musik. Och jag hör till dom som får gå hem efter NO:n 13:40. Men nästa termin så blir det min tur att ha musik och sluta 14:50. Iaf, imorse så satt jag helt i ordning fixad och kollar på The Hills. Jag hade spelat in det och inte hunnit kolla. Då ringer Nina och bara: johanna säger att vi börjar nio idag. Och dom har sagt att vi ska börja kvart över på måndagar. Jag bara: shit skojar du? Sen lägger vi på och jag typ stressar som fan. Och precis när jag ska gå ut genom dörren så ringer ii och bara johanna sa fel vi börjar kvart över. Så jag går tillbaka till tv:n och nina kommer och vi kollar klart på The Hills. Sen gick vi till skolan. På SO:n började vi med Historia. Jocke snacka hela lektionen, det va skönt att bara sitta och lyssna. Slippa skriva massa. Man lär sig faktiskt på att lyssna också! Sen hade vi spanska. Jag tror inte att jag kommer få MVG i det nästa år när vi går i åttan! Efter det va det lunch, typ kalops (stavning). Och sen va det NO:n, vi ska ha fysik nu. Tidigare har vi haft kemi och biologi. Men det blir nog bra! Efter skolan va jag med nina, vi snackade och jag fixade ny design. Ska fixa lite med färger också sen när jag orkar. Ska ha engelska prov typ på torsdag så ska lägga mycket tid på att plugga glosor haha kommer aldrig att hända :p Imorgon är det ridning också och då får jag träffa världens bästa rebecca igen :D Ha det bra /sofia

Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0