lördag

Hejsan! Idag vaknade jag kvart i nio tror jag. Vid typ kvart över 11 åkte jag och familjen ut till stallet, för frida skulle rida. Rebecca och hennes mamma va där ute och stod i kiosken, så jag va där inne med dom hela tiden typ. Sen när frida hade ridit åkte vi hem. Käka lunch och sen så åkte vi till ikea och köpte en ny byrå åt frida. Jag ska få hennes gamla, lucky me :p Nej men den är nog inte mer än ett år gammal, det är en sån där MALM vit med 4 lådor, hon har fått MALM vit med 6 lådor. Så nu ska vi sälja min fina rosa MALM byrå med 3 lådor, någon som är intresserad?:p Haha pappa sa redan från början när jag köpte den för kanske två år sedan: men ska du verkligen köpa en rosa? Du kommer inte vilja ha den om några år. Och han hade rätt haha -.-' Nu på kvällen så har jag mamma och frida kollat på någon musikal med Erik Grönwall, han som är med i idol, var med i. Den är typ 3h lång så vi såg bara halva idag så vi får väl kolla på resten imorgon eller något :) Men nu ska jag läsa bloggar och lyssna på musik ha det bra /sofia

Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0