idag

Hejsan vad kan jag säga? Jag möte upp nina typ 5 minuter efter jag hade publicerat inlägget under, fan vad jag är snabb ;) Vi gick till skolan så fint. Vi hade svenska först, jag skrev fem meningar...min fantasi = död (tillfälligt). Sen hade vi spanska, jag och chiccolina babla hela lektionen för vi fattade inte vad man skulle göra! Sen kemi jag antecknade massor, känner mig stolt:) Efter det lunch typ tjock pasta, jag hatar det och någon kyckling. Sen "hittade" ii en penna hahaha. Efter det  slöjd jag blev klar med min grej så resten av lektionen gjorde jag ingenting, typ satt och snacka. Sen elevens val engelska och vi hade tyska läraren i datasalen (H) I LOVE DATASALEN :D Jag blev klar med min text, typ kopierade allt, typiskt mig. Sen fick vi gå hem jippi:p Och nu sitter jag här, har käkat gröt, som varje tisdag före ridningen! Rebecca ska inte komma idag, för hon är sjuk, krya gumman <3 Tror vi ska ha uteritt hoppas vi galopperar massor för det gillar jag, ursäkta ÄLSKAR :D Men måste byta om nu ha det bra alla /sofia

Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0