i love msn, haha

Hejsan! Igår kväll så satt jag vid datan skit mycket, dålig vana! Först chattade jag med petra, sen drog hon. Och då chattade jag med rebecca typ skit länge. Vad vi pratade om, gissa det :p Men man behöver prata av sig, haha jag pratar alltid, jag är expert. Fast jag säger nog ungefär samma saker hela tiden, stackars alla som måste lyssna på mitt tjatter (a) Okej nu ska jag skriva om dagen. Först möte jag upp nina, vi gick till skolan som vanligt. Vi hade först svenska, då hade vi vikarie. Vi övade lite på våran teater sak och skrev lite repliker och aa. Sen hade vi spanska då kollade vi på nånting som hette Top, tråkigt. Man fick ha godis med sig om man ville haha. Efter det hade vi NO, sen lunch. Efter lunchen hade vi slöjd, jag ska sy ett linne haha. Jag har inte börjat ännu men nästa gång så ska jag börja klippa. Sist på dagen har vi elevensval. Vi har engelska då, vi ska forska om en kändis på datan och skriva en text om den man har valt. Jag har valt Hayden Panettiere, hon i heroes. Men jag och company va klara så vi fick gå hem. Vi stod utanför skolan och snackade skit mycket. Sen sa vi hejdå och jag och nina började gå hemmåt och nu sitter jag här och chattar med rebecca. Snart är det ridning så jag måste dra och käka nu. Så ha det bra /sofia

på slöjden haha

Kommentarer
Postat av: inte

du har så innt kläder

2009-10-21 @ 14:50:55

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0