hos jonna

Hejsan människor, nu sitter jag här hos jonna. Hon är uppe och käkar så jag passar på att blogga. Idag då, först var det skola, vi började med svenska. Jag skrev typ 5 meningar på hela lektionen, (kan bero på att min hjärna va kortsluten hehe). Efter hade vi matte, satt i grupprummet hela lektionen och räknade bara ett tal (a) Sen var det NO, då jobbade jag faktiskt! Sen käkade jag och sen drog jag hem och kollade på 2 avsnitt av The Hills. Sen drog jag till bussen. Och när man kommer ner till station, tror ni inte att dom har nåt jävla problem med tågen. Så dom skickade bussar, som man fick åka med till östertälje, sen fick man kliva på tåget. Det är andra gången det händer mig, fast den här gången va jag ensam, förra gången va ludde med. Det va också när jag skulle till jonna! Aja, jag kom fram typ en kvart senare än jag trodde jag skulle vara framme. Då möte jonna, anton, carro och william upp mig och sen gick vi till solariumet, för jonna skulle sola. Jag och carro följde med in hihi. Sen solade anton också men då satt jag och carro utanför och vänta, men jonna va där inne med anton, för det va hans första gång. Sen drog vi till konsum och köpte godis och nu kom jonna tillbaka, så ska va lite social mot henne! Men ha det bra /sofia

Bilder kommer senare, när jag kommer hem!

Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0