älska fredag

Hejsan idag är det fredag, och vem gillar inte eller kanske till och med ÄLSKAR fredagar!? Typ bästa dan i veckan tycker jag iaf :) Jaha hänt idag då...jag möte upp nina, vi gick till skolan, som alla andra dagar. Vi hade svenska först och jag skrev rätt på mycket på min berättelse. Sen hade vi matte. Vi gjorde några uppgifter på ett papper igår när vi hade matte och idag fick vi tillbaka dom. Jag var skit trött igår och mitt huvud pallade inte så jag svarade på 6 uppgifter av 15. Och mitt resultat blev 4/15 haha verkligen sämst. Och Åsa min mattelärare tror att jag är dum i huvudet nu för sen när vi gick igenom och rätta dom så kollade hon på mig hela tiden. Men tyvärr I´m not stupid. Sen hade vi NO och det var prov. Jag tror det gick bra, orkar inte bry mig så mycket. Det kan jag göra nästa år :) Jaha och folk har migrän! Sen efter NO:n så käka vi och sen tog vi bussen ner till stan. Jag köpte en pyjamas för 100:- spänn på H&M det var rea på den, den hade från början kostat 179:- Också köpte jag örhängen från ur&penn för 25:- alla örhängen kostade det. Nina köpte massor. Sen tog jag, ii, nina och johanna bussen hem till mig och kolla på en film som sög! Jag och ii kollade knappt på slutet för den var så jävla sugig! Sen drog nina och johanna hem. Och jag och ii va en kvart sen åkte hon också hem. Men tack för dagen alla som har gjort den bra /sofia


Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0