usch

Hejsan kom hem från skolan för typ en halv timme sen. Imorse efter handledartimmen när jag kom till mitt skåp så hade någon jävel spottat på det! Det är andra gången det händer, så jävla äckligt! Och jag vet inte vem det är heller. Efter skolan gick vi till vaktmästaren och fråga om vi kunde få kolla på övervakningskameran. Men den va tyvärr inte riktad åt det hållet där jag har mitt skåp -,- Så han kunde inte hjälpa mig! Men vad ska man göra liksom? Man får ju damp på den äckliga människan! Aja, nog om det nu! Annars va allt i skolan som vanligt. Lite halvt tråkigt typ haha, som vanligt :p Just nu sitter jag här och bloggar och kollar på tv. Senare ska jag vara med johanna. Hejdå /sofia

Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0