thursday

Hejsan! Här sitter jag och har ingenting att göra. Eller jo det har jag, läxor :p Men det är ju tråkigt. Idag så hade vi först handledar timme. Vi gjorde nå utfrysningsövning. Sen efter var det lucia träning. Gick sådär. Efter det var det idrott och då var det styrketräning. Det är jobbigt, men man gör nåt iaf. Men åsa blev typ skit sur på mig bara för att jag vilade -.-' Sen var det lunch och matte. Sist engelska. Vi hade ingen svenska för läraren skulle på möte, men vi fick en läxa med oss hem, vet inte om det är till imorgon. Jonna smsade mig på engelskan typ och sen efter skolan drog jag först hem och bättrade på sminket och hämta min remsa, sen drog jag till bussen och åkte ner till tåget och mötte jonna. Vi gick först på stan och jonna prova massa och sen köpte hon en tröja. Sen drog vi till donken och köpte med oss mat som vi käkade på tåget till rönninge. I rönninge slängde jag skräpet i en sak som det stod att man skulle lägga gamla metro tidningar i (a) Jag såg att det stod det först efter :p I rönninge gick vi först och köpte godis, sen bullar och sen gick vi hem till jonna. Vi kollade på twilight och satt vid datan. Och sen kom pappa och hämtade mig och nu sitter jag här nyduschad. Vi hörs imorgon ♥


Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0