studiedag

Hejsan nu har jag inte skrivit på några dagar och det beror på att vi har bytt nästan alla fönster hemma så igår sova jag hos farmor och farfar så jag har inte hunnit skriva. Men iaf, på ridningen i tisdags så höll vi på med något som heter "öppna" då ska man få hästen att gå på ett speciellt sätt. Det är jättesvårt. Och igår var det onsdag, på morgonen gick jag hem till nina en stund innan skolan för det skulle komma hem massa gubbar till oss och byta fönster och jag vill inte precis stå och sminka mig när dom är där haha. Vi hade först idrott i skolan, då körde vi något med bollar och bänkar. Efter hade vi engelska, SO, lunch, matte och sist bild. Men vi gick inte på bilden, för vi hade luciaträning. Efter skolan gick jag hem till ii. Och sen typ kvart över fyra tog jag bussen ner till centralen och möte petra och sanna också tog vi bussen till kören. Efter kören kom farfar och hämta mig också åkte jag hem till farmor och farfar där käka jag och kolla på tv. Bla bla bla. Och idag var det ju studiedag så jag vaknade idag typ åtta, men gick upp halv nio. Och en timme senare gick jag till tåget. Åkte in till centrum och möte ii. Vi tog bussen till fittja och sen tunnelbanan till skärholmen. Också gick vi omkring där och kollade i affärer. Köpte en klänning och en tjocktröja. Vi käkade kebab till lunch. Sen när vi skulle åka hem så fick vi vänta på bussen i fittja typ 50 min så vi gick omkring där och luffade. Sen när bussen kom åkte vi hem till ii och satt och snackade. Sen kom mamma, pappa och frida och hämtade mig. Och nu sitter jag här och msnar med petra. Ha det bra /sofia

Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0