rosa idag

Hejsan här sitter jag och bloggar+lyssnar på musik. I skolan så började vi först med svenska. Vi hade vikarie och jag är så seg på morgonen så jag skrev bara 6 rader och vi ska skriva nån himla berättelse min kommer ju va skit kort. Så istället för att sitta och skriva satt jag och snackade med ii, som försökte skriva haha. Jag är så taskig. Vi gjorde listor :D Efter svenskan hade vi spanska. Bästa spanska lektionen jag någonsin varit på, det är alltid stökigt annars men inte idag. Lugnt och skönt. Sen hade vi NO och efter det lunch. Seriöst hela dagen idag har ALLA påpekat att vi alla tre (jag, nina och ii) hade rosa på oss. Vi har hört komentarer från båda lärare och elever som: "Rosa ligan!:D" "Här var det färgglatt" "Får jag vara med i erat rosa gäng?" "Det va väldigt va ni var rosa där nere i hörnet, riktig vårfärg fast det är höst" "Har ni planerat att ni skulle ha rosa alla eller?" "Rosa systrarna" aa och säkert något mer som jag har glömt. Vi hade inte planerat det, det bara råkade bli så. Stackars johanna kände sig lite mobbad som hade svart. Men om 3 stycken kompisar skulle gå omkring med svarta tröjor skulle ingen säga något ju -.-' Så typiskt haha. På lunchrasten innan slöjden så snackade vi med markus haha han blev så jävla ägd:D Slöjd sen, någon=min syslöjdslärare hade lagt min remsa som jag skulle ha och mäta med i en låda så halva lektionen gick väl åt till att leta efter den. Men jag hittade den och sen satt jag och klippte tyg. Efter hade vi elevensval engelska. Jag lovar läraren där hatar mig för jag käftade lite mot henne idag (a) Hon blev skit sur. Men aja. Men ska dra och käka nu för sen är det ridning hejdå /sofia

Kommentarer
Postat av: kiki

Hahahaha markus blir ALLTID ägd xD <3

2009-11-09 @ 18:06:14
URL: http://raspberryladie.blogg.se/

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0