ridning soon

Hejsan! Snart är det ridning. Tänkte bara blogga lite först innan jag åker. I skolan så hade vi först svenska och jag jobbade :D Efter skulle vi haft spanska, men vi hade lucia träning istället. Alla niorna är på prao den här veckan, så det vara bara 7or och 8or där. Seriöst det lätt inge vidare. Men vi behöver nog bara öva lite mer på sångerna och lära oss när vi ska höja och sänka rösten så blir det nog superbra (y) Efter luciaövningen hade vi NO, först va jag jätteglad, det är jag alltid på fysiken. Jag vet inte varför. Sen på slutet så satt jag värsta tyst -.-' Sen hade vi lunch. Våran spanska lärare bara: "varför var ni inte på spanskan?" Kanske för att vi hade luciaträning. Alla tror att vi skolkar :o Sen hade vi slöjd och jag stack mig på en nål i fingret -.-' Efter var det elevensval engelska. Vi körde någon frågesport sak, på engelska. Mitt lag, jag, Carro, Vanessa och Sara vann. Vi är bääääst (H) Men ska typ sätta på mig ridkläder och sånt nu. Ha det bra ♥

Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0