onsdag

Hejsan! Vi hade idrott första lektionen idag. Jag var klantig och sprang in i david. Haha jag ramla till och med i golvet, men jag gjorde mig inte illa. Jag landa väl på mitt mjuka arsle hahah. Efter det hade vi engelska. Då ska vi typ göra en dialog. Våran kommer bli jättebra :D Sen hade vi SO, då satt jag och snacka typ hela lektionen (a) På slutet satt vi till och med och drog skämt. Sen hade vi lunch, käka mest morötter. Efter hade vi matte. Vi fick typ tillsägelser jättemånga gånger i början. Men vadå? Vem orkar sitta och lyssna på någon som pratar så att dom som lyssnar håller på att somna?xD Så jag och johanna satt och garva och slängde sudd och pennor på ii och nina (H) Efter var det bild. Blev klar med min rädsla bild. Blev faktiskt rätt nöjd med den! Efter skolan gick jag hem och käka lite mackor. Sen kvart över fyra tog jag bussen till centralen, mötte upp petra och sanna och tsm tog vi bussen till kören. Elise kom inte idag :( Men jag fick pröva den där himla lucia kronan och förfan jag kommer dö. Och nu hade jag på mig den typ 1 minut, sen ska jag stå med den typ en timme :'( Efter kören övertalade sanna och petra mig att följa med till igelsta gymnasium eller hur man stavar. Tror jag såg Daniella på bussen. Iaf där på igelsta fick jag gå med sanna på några föreläsningar eller vad man kallar det. Först en om man ville bli polis, brandman, ambulansskötare. Sen gick vi och vänta på petra och emma. Typ en halvtimme, men dom kom aldrig. Så vi gick på en föreläsning till. Nu om idrott och hälsa. Alla nior från min skola som va där kollade på mig som och man såg att dom tänkte: "vad fan gör hon här?, Hon går ju i sjuan" Sluta bara bry er :p Iaf, sen kom petra och emma iaf och vi gick till tåget. Men det va försenat 11 min så vi satt och vänta. Sen kom det iaf och aa sen tog jag bussen hem från centralen. Kom hem typ vid kvart i nio. Men ska dra och sova nu, är trött ♥

Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0