morgon

Hejsan ska skriva om söndagen. Jag satt vid datan med pyjamas på mig typ till 11 halv tolv kanske.. Sen kollade jag på film. Sen såg jag att Elise hade ringt så jag smsa henne och hon sa att jag skulle ringa sanna. Så jag ringde sanna och vi bestämde att vi skulle ses på centralen om ungefär en timme och sen åka vidare till elise. Så jag sminkade mig och gjorde mig i ordning. Tog bussen och sen självklart när jag kommer ner till centralen är min buss försenad så vi ser bussen till elise gå -,- Så vi gick till elise istället. Sen va vi hos henne ett tag, kolla igenom hennes skolkatalog :D Sen gick vi till bussen och möte petra på bussen också åkte vi till kören. Vi hade typ genrep och sen käka vi äpplen. Ahh sen va det dags att sjunga. Sen åkte alla hem så vare bara jag och Robin kvar, han tycker jag är skum -,- Pappa kom och hämta mig sen också åkte jag hem och käka och kolla på tv. Och nu sitter jag här och det är måndag, slut på lovet back to school! Ska möta nina om 40 min så nu får vi se vad jag hittar på haha ha det bra /sofia


Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0