innan ridningen

Hejsan, ska snart börja fixa mig i ordning för ridningen. Tänkte bara dra igenom dagen lite snabbt. Vi hade svenska typ och jag är seg på morgonen, jag skrev bara nån mening. Och vi ska typ samla poäng genom att jobba så alla i klassen fick poäng förutom jag :o Bara för att jag är seg på morgonen -.-' Aja, sen hade vi spanska. Vi satt ute i korridoren och jobbade. Sen hade vi NO, faktiskt rätt rolig fysik lektion. Och nickel är magentiskt! Om, någonting med kol(?) Efter var det lunch. På lunchrasten skulle man rösta på vem som skulle bli åretslucia i skolan. Massa killar i 9an bara: "alla röstar på stefan" så vi bara stod där och nästan dog av skratt. Men jag röstade iaf på Ida. Efter det hade vi slöjd, mitt linne kommer bli fett bra. Haha kanske, man kan iaf hoppas ;) Sist på dagen hade vi elevensval, engelska. Jag skrev en fin liten berättelse om en familj. Men nu ska jag dra och göra mig i ordning, vi hörs ♥


Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0