hejhejhejhejhej

Bara lite damp på rubriken. Idag så har vi haft först SO, vi satt och snacka typ hela lektionen, inte så bra. Men ska typ skriva något om kinesiska muren tror jag, så ska googla lite på det imorgon. Efter hade vi spanska, då var vi i datasalen och jag jobbade faktiskt! Sen var det lunch, raggmunk eller hur det stavas. Efter skulle vi haft NO men det va luciaträning så vi fick skippa det. Jag tror våran NO lärare blev glad haha för jag och johanna brukar ha jättekul på fredagslektionerna, och det får man inte -.-' Och ja, jag vet att det va måndag. Men han tror att vi är som på fredagslektionerna, på måndags lektionerna, men det är vi inte :p Vi är lugna då :D Men alltid när han säger att det är pratigt kollar han på mig och johanna. Och vi är ju inte precis dom ända som pratar :o Vi sitter iaf inte och smsar som typ alla andra gör. Aja, förut på kvällen eller vad man kan kalla det, va jag med johanna. Sen har jag och ii ringt varandra typ 8 gånger idag. Jag har kollat på Ullared idag också. Det är johannas favorit program haha. Men nu ska jag gå och borsta tänderna för jag är fan fett trött! Så godnatt alla ♥

Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0