haha

Nej nu fan ska jag blogga!:D Igår så ordnade jag, nina, ii och johanna idrotts lektionen. Det gick inge bra! Ingen lyssnade på vad man sa eller nåt. Sen sa några att dom tyckte det va dåligt. Men tyck det då trög arslen! Hade vi ordnat det för några andraklassare hade dom tyckt det va jättekul, haha :) Och idag ordnade jonathan, kevin och hampus idrotten, handboll. Vårat lag hette bögarna :S Jag va inte med och valde namn! Men ett tag satt jag på bänken, sen stod jag mest på plan. Men det va typ 5 matcher. Och killarna i vårat lag gjorde ju allt jobb. Liksom om jag inte är redo att få en armbåge i fejjan så står jag hellre och ser på. Hampus och jonathan bara: men gör nåt då. Vad skulle jag göra? Slänga mig mellan daniel och dennis och få en tand utslagen? NEJ TACK!! Så deras idrotts lektion sög mer än våran mohaha :D Sen på matten förklarade björn att vi skulle ha : och inte . mellan klockslagen haha :) Alltså 14:50 t.ex inte 14.50 för det är fel, han förklarade det i typ i kvart. Hur tröga tror han att vi är egentligen?:p Det är han som är trög xD

Ska ordna designen bättre sen, orkar bara inte nu..


Kommentarer
Postat av: kiki

hahha jag tyckte att den hära designen va rätt så söt :D i jämförelse med min... -_-

hihi jag har glömt bort hur man fixar ny design och så behöver jag typ all världens hjälp jag kan fååå!!! :(

2009-11-12 @ 21:07:28
URL: http://raspberryladie.blogg.se/

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0