friday

Hejsan! Här sitter jag och väntar på att idol ska börja igen. Lyssnar på musik också. Idag så hade vi först svenska sen matte. Jag och johanna satt och lyssna på någon skit gammal inspelning som jag hitta på mobilen under björns grymt tråkiga genomgång. Så vi fick typ tillsägelser av åsa -.-' Men hallå, allt han sa, jag kunde det redan! Sen hade vi veckans tråkigaste lektion. NO tillsammans hela klassen. Man sitter och svarar på massa frågor en hel jävla timma :o Men jag och johanna sitter alltid och garvar och snackar. Så då blir den inte lika tråkig :) Fast fredagar är ändå rätt sköna för vi slutar 11:50 precis före lunchen. Så vi gick och käka, jag käka bara 6 köttbullar. Palla inte käka massa :p Sen gick jag hem och tråka och på kvällen va jag med johanna, vi gick :) Och jag hoppa över massa klossar eller vad det heter, nästa gång ska jag be johanna fota haha :)

Kommentarer
Postat av: Erica Guldbrandzén

Är med i veckans blogg final hos http://vmk.blogg.se det skulle vara gulligt om du ville rösta på mig! Jag är nummer 1! ;)



PUSS

2009-11-28 @ 16:01:52
URL: http://fightforme.blogg.se/

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0