fredagen den trettonde

Hejsan! Ahh vad har hänt idag då?:) Skolan och sen varit nere på stan med mamma och frida. I skolan så först hade vi svenska. Vi visade upp våran teatersak för klassen. Det gick typ jättebra. Blev bara lite rörigt. Sen hade vi matte, fick tillbaka matteproven. Jag fick 16 eller 17 av 27 kommer inte ens ihåg vad jag fick, så mycket bryr jag mig ^^ Sen hade vi NO, jag jobbade faktiskt bättre än förra veckan, johanna också. Även om vi satt och garva en del, men vadå? Vad ska vi göra, det är ju bajs tråkigt haha. Sen efter skolan gick jag hem och käka lite, sen tog jag, mamma och frida bussen ner till stan. Först gick vi till frisören för mamma och frida skulle båda klippa sin lugg. Efter gick vi på stan och jag köpte lite tröjor, ska ladda upp bilder sooon! Och nu sitter jag här, vi ska nog äta snart tror jag /sofia

Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0