fredag

Hejsan! Idag i skolan så hade vi först svenska, då hade vi vikarie. Jag jobbade faktiskt idag. Sen hade vi matte, jag och ii jobbade tillsammans :D Och efter det hade vi NO självständigt arbete. Typ sitta och svara på massa frågor. Då hade vi också vikarie. Samma vikarie som på svenskan. Jag och johanna satt och garva en del i början, men sen när jag satte på mig hörlurarna så jobbade jag mera. Rätt så mycket faktiskt. Så nu har jag lärt mig lite om ytspänning. Och det är ju bra, min fysik lärare kommer att bli stolt. Efter skolan gick jag hem och då var det lite fönster gubbar där. När dom hade gått kollade jag på The City och My Super Sweet 16. Har spelat in massa. Vid tjugo i tre ungefär gick jag, mamma och frida till mormor och väntade på att min moster skulle komma och hämta oss. Sen åkte vi till min kusin och kollade på hans lägenhet och fikade. Han har gjort jättefint där tycker jag. Sen skjutsade hon hem oss och nu sitter jag här, ska kolla på idol om en halv timme typ. Ha det bra /sofia

I wont to be the best you never had

Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0