about the day

Hejsan! Jag slängde ju in ett litet väldigt kort inlägg i morse, som ni kanske såg(?) I skolan så hade vi idrott först, jag gjorde som vanligt ingenting (a) Efter idrotten så fick vi bullar för elevrådet hade bakat haha låter skumt. När vi kom ut från idrotten va det en katt utanför, den höll på att smita in i tjejernas omklädningsrum. Men jag bärde iväg den utanför skolans område. Alla bara kolla konstigt på mig. Så nu vill jag ha en katt :D Sen gick vi till engelskan och efter det var det SO & sen lunch. Jag käka två knäckemackor och lite moröter. Inte mycket till lunch. Efter lunchen så hade vi matte och sist bild. Efter skolan sprang jag, johanna och ii ner till centrum och tog bussen till stan. Madde va på bussen. Jag laddar snart upp bilder på vad jag köpte. Och ii hade sett en väska som hon ville ha, men den var tyvärr slut. Vi käkade på donken jag käka hamburgare. Sen tog jag bussen till kören, petra fick skjuts men elise hoppa på bussen som vanligt. Sen på kören skulle vi bestämma vem som ska va lucia i år, och dom fråga om jag ville. Men jag va inte riktigt säker så jag sa att jag skulle fundera på saken. Efter kören gick jag och petra med elise till badhuset. Vi satt på ett rör haha :) Sen gick vi till bussen, det va massa poliser på centralen. När jag kom hem käka jag. Och nu på kvällen har jag kollat på bonde söker fru haha. Men nu ska jag lägga upp mina spanska glosor på glosboken.se :) Hörs imorgon hejdå /sofia

Kommentarer

Skriv din komentar här:

Namn?
kom ihåg?

E-postadress? (visas ej)

Har du en blogg?

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0